sobota, 13 lipca 2013

Wakacje

Hej. Wiem że długo nie pisałam ale tak jakoś wyszło. Nie miałam jak zrobić zdjęć więc postanowiłam że zrobię post o wakacjach. Co prawda w Anglii mam wakacje za jakiś tydzień, może 10 dni ale i tak zrobię taki post. Dzień po zakończeniu roku szkolnego jadę do Polski. Nie mogę się doczekać. Będzie tak fajnie. Spotkam się z wszystkimi no i będzie fajnie. Nocowania, wyjazd nad Bałtyk z kuzynką, nowe znajomości.
Więc to taki post co planuję zrobić w wakacje. I uprzedzam że teraz posty będą pojawiać się rzadziej. (Chodzi o design bloga i wgl.)

                 
                    
                                             
                                                                           
 
                 
 

 
                                                                            Trzeba zaszaleć ;)

                                  
       
                                 
   

                       Plus - nowe znajomości, basen, zabawy, wakacyjna miłość. I wgl te wakacje będą najlepsze. Szkoda tylko że muszę czekać jeszcze tydzień ale co tam. Dobra, to na dziś już wszystko.
                                        Wiem że post taki jakiś inny ale co tam.
                                                                         xoxo
                                          

22 komentarze:

  1. To życze żebyś szybko doczekałaa się tych wakacji :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemnych wakacji i zapraszam na mojego bloga :D

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog!

    Jeśli zechcesz odwiedź moje blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych wakacji :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc życzę udanych wakacji:>
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś zostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życze udanych wakacji :)
    +obserwujemy
    http://inspiracionesxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. heh, ja mieszkam w DE i też za niedługo wybiera się do rodziny w Pl:) tęsknie już za przyjaciółmi i rodzinką:P
    Udanych wakacji:P
    Obserwuję;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję ze wakacje będa udane;) Takze obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to udanych wakacji !! :**))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciepłych przede wszystkim wakacji ;D

    Co ty na wspólną obserwacje? Jeżeli tak to zapraszam do mnie i do pozostawienia swojego linku z obserwacją ;)

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje :)
    zapraszam na nowego posta diy :)
    diylikeit.blogspot.com
    Odwdzięczę się za Twój komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspólczuję Ci,że nie masz jeszcze wakacji :/ Fajne masz wakacyjne plany,całkiem podobne do mnie :) Obrazki suuper !
    Bardzo dziękuję za dodanie mojego bloga do ulubionych <3
    Pozdrawiam! a i obserwuję <3
    amazingmomentss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To przedostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba. Ooo, mieszkasz w Angli, a gdzie dokładnie? Powinnaś robić więcej zdjęć i publikować je na blogi. Przecież mieszkasz w Wielkiej Brytanii, dziewczyno, wykorzystaj to!

    Obserwujemy? Odpsiz tutaj: http://mycreativeinterior.blogspot.com/

    x x x Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieszkać w Anglii <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog : )
    Zaglądniesz na mojego ? ; )))
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Będę tutaj zaglądać częściej ;3
    toori-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, odpowiadam na Twoje pytanie u mnie ;D
    Design zrobiłam za pomocą tych różnych pierdółek na blogspocie, jak wchodzisz w Szablon > Dostosuj > Zaawansowane, użyłam też kilku kodów CSS, a nagłówek bloga i nazwy gadżetów po prawej robiłam w PhotoShop i PhotoScape ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taak, swietne rzeczy i obrazki :D
    zazdroszcze ze tam mieszkasz :C chociaz glupio ze jeszcze szkola xd

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanych wakacji :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę miłych wakacji :) Super blog.

    Obserwujemy ?

    http://life-kate-kaate.blogspot.com/

    Ps. Miło by było gdybyś wpadła do mnie i zostawiła po sobie jakiś ślad , np w postaci komentarza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3