czwartek, 16 maja 2013

Moja garderoba.

Witajcie kochani. W tym poście pokażę wam moje ulubione ubrania <3 Wybrałam tylko nie które a dziś dokupiłam sobie jeszcze więcej nowych ubrań i być może że pokażę wam resztę w następnym poście. Powiem wam też że dziś z koleżanką poszłam nad rzekę. Nie chciałam moczyć nóg ale jakoś tak wypadło że z butami, wgl nie dotykając wody weszłam na line a później był problem jak wyjść. Bo miałam buty i nie chciałam ich zamoczyć no i tak jakoś spadłam do wody mocząc całe spodnie. Haha. Dobrze że byliśmy w takim lasku i tam nikogo nie było więc zdjęłam spodnie a użyłam kurtki by odwinąć się w okół nóg by nie latać goła. ;3 
Więc po 30 minutach spodnie trochę wyschły więc ubrałam je szybko i z koleżanką pojechałam do domu a w domu się przebrałam. No mieliśmy niezły ubaw po mimo że zboczyłam spodnie. Dobrze że to były tylko zwykłe leginsy. A jak wam minął dzień ? Cieszycie  się że jutro piątek ? A teraz przedstawiam wam moje ulubione ciuchy ; 
1.

Na początek kamizelka. Kupione była już dawno ale jest przydana i strasznie mi się podoba bo mimo że rzadko ją noszę. Bluza po prawej stronie kupiona była w primarku za 6.00 funtów. Często ją noszę i można powiedzieć że jestem uzależniona. 
2.
 
 A to są moje ulubione bluzy. Są mega wygodne. Pierwszą kupiłam dość dawno a drugą kupiłam nie aż tak dawno ale wydaję mi się że kupiłam ją w primarku. Obie bluzy mają kaptury. 
3.

2 sukienki. Ta po lewej jest bardzo obcisła i fajne leży a druga to taka luźna, najlepiej jak się włoży gruby czarny pasek na tą białą bo jak nie to można pomylić sukienkę z koszulą nocną. 
4.

Leginsy galaxy. Jeśli chcecie wiedzieć gdzie je kupiłam napisałam o tym w jakimś poście, Wiem że kosztowały 6-7. funtów i są bardzo wygodne. Te różowe spodnie kupiłam już dawno i są na mnie trochę za ciasne. Szkoda ale na pewno jeszcze się w nie wcisnę. 
5.

Bluzka hello kity kupiona była w primarku a ta druga, z wycięciem na plecy była kupiona chyba w nextcie. 
6.

Zielona spódnica była kupiona w H&M. Druga spódnica jest już stara a tą kokardę doszyłam by trochę ją ozdobić. Napisałam o tym w poscie " Małe diy"  Spódnice na drugim zdjęciu są bardziej galowe, rzadko je ubieram. Tą złotą miałam na sobie  ostatni raz dwa lata temu na sylwku.
7.
 
Ten krótki top kupiłam w primarku za 5.00 funtów. Idealny na gorące dni i świetnie się też sprawdza kiedy grasz w koszykówkę lub siatkówek itp. A tamten jumpsuit kupiłam chyba w h&m jak mi się wydaję. Jest wygodny i dobry na letnie dni ;) 
8.

Pierwsza sukienka sięga aż do stóp, przydatna na plażę. Druga sukienka to ombre, też dobra na plażę. Ta trzecia wygląda jak koszula wiem ale to sukienka cała w złotych cekinach. 
9.

1 top kupiony w h&m, drugi w zwykłym lumpeksie. Możecie myśleć że to siara ale według mnie ten top nie jest aż taki zły, jest wygodny, ma fajne wzory i kosztował mnie 2 zł. ( Wtedy byłam w Polsce)

Za parę dni zrobię kolejny taki post i pokażę wam nowe ciuchy które kupiłam i wgl tu tylko zamieściłam kilka moich ulubionych mam jeszcze więcej ;)  
No ja już spadam. 
xxx 

24 komentarze:

  1. świetne ciuchy! :)
    uwielbiam kupowac w Pirmarku:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ciuszki :)
    http://uwieczniajchwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ubrania, gdybym miała wybrać najlepszą rzecz to chyba bym nie potrafiła, :) Ale najładniejsze wg. mnie to sukienka ombre i ta ostatnia bluzka po prawej. No i fajnie ci wyszło z tą kokardą przy spódnicy - taki mały dodatek, a tak dużo zmnienia. :D A kupowanie w lumpie to nie siara. Ja co prawda nie kupuję, ale moja przyjaciółka kupuje ubrania tylko tam i niezłe rzeczy potrafi znaleść. Potem wstawia je na swojego bloga i wcale sie nie wstydzi. Ech, ale sie rozpisałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko totalnie nie w moim stylu c:
    a za ile kończysz 18 lat? w brwi jest fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie nr 3-bardzo fajna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. nr 9 , super są te bluzki :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bluzy ^^
    obserwuje ;) i liczę na rewanż :D
    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupowanie w lumpeksach to nie siara :) Masz dopiero 13 lat, więc rówieśnicy mogą tak myśleć, ale z czasem zobaczysz że to właśnie w lumpeksach znajduje się najlepsze ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne bluzki...:D!
    Zakochałam się!! xd..;*
    Obserwujemy?
    Napisz u mnie.
    dajanka-pianka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnee ubranka *_* Obserwuje i licze na rewanż ^^



    http://opowiadania-berty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość mi się podoba. :)
    http://patitaaa.blogspot.com/ + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ubranka:). Musze sobie kupić jakieś jeansowe spodenki.
    http://thelove-pony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza sukienka ombre :))
    Ogólnie masz sporo ciekawych i fajnych rzeczy :))

    Pozdrawiam. myreaality.blogspot.com
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubrania :) Bardzo mi się podoba ta bluza w biało-różowe paski. Szkoda, że już po weekendzie :( Ja dzisiaj byłam nad rzeką ale poza zamoczeniem ręki nie miałam większej styczności z wodą ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam więc proszę o komentarz i obserwację jeśli ci się spodoba ^^ Ja ciebie już obserwuję i pozdrawiam :D http://swiat-indzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy blog, fajnie piszesz (:

    Zapraszam do siebie! (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta sukienka kolorowa na ramkach - chętnie bym taką przygarnęła :)

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne ubrania! :) szczególnie podobają mi się legginsy galaxy i sukienka ombre! :* ja to chcę!

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Biała sukienka piękna! : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Biała sukienka piękna! : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Extra ciuchy ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. najj to 2,4,6 i 8 i 9 *u* sliczne *O*
    pozdrawiam ;*

    http://vicking-death-march.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienki z trzeciego zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3