niedziela, 7 lutego 2016

Outfit & Love Tanya


Dawno już nie wstawiałam żadnych postów ze stylizacjami. Trudno mi o czas żeby zrobić zdjęcia bo w tygodniu jak już ze szkoły przychodzę to jest już ciemno a w weekendy zawszę mi coś wyskoczy. Te zdjęcia znalazłam w galerii i zostały one zrobione gdzieś około zeszłego lata i postanowiłam że nigdy ich nie pokaże jednak jako że dawno nie było na blogu żadnych stylizacji postanowiłam że wstawię takie zwykłe zdjęcia, z letnią stylizacją. Mam na sobie koszule "Hogwarts" z Primarka, ramoneskę z H&M i spodenki także z Primarka. Nie są to najlepszej jakości zdjęcia, jako że zeszłego lata miałam gorszy telefon ale w sumie to lepiej niż nic, prawda? 





Chciałabym wam pokazać jedną z moich ulubionych książek. Zwykle czytam książki takie "do czytania" z opowiadaniami ale ostatnio zaczęłam czytać książkę "Love, Tanya" napisaną przez znaną youtuberkę Tanye Burr. Jest to świetna książka bo zawiera ona nie tylko dobre rady ale przepisy, makijażowe triki a na dodatek jest wzbogacona w różnolite zdjęcia!  Oto mały sneak peak. Bardzo polecam!



39 komentarzy:

  1. Super post ;) Tą kurteczke to masz super, do kazdego pasuje ;) świetna stylizacja ! :D
    Ładnie wychodzisz na zdj ;)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, również uwielbiam Harry'ego! W Polsce trudniej jest znaleźć takie "fandomowe" bluzy.
    Pozdrawiam!
    imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz super kurtkę, łdnie wychodzisz na zdjęciach :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Harrego Pottera :) najlepszy film, który mi się nigdy nie znudzi <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Ja równeiz uwielbiam Harrego <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To zupełnie nie moja tematyka jeśli chodzi o książki ,ale wygląda ciekawie :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/02/ostatki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ta kurtka jest prze świetna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zimno w tych spodenkach? Ładna stylizacja, masz dobry gust. Co do książki to nie mój gust.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalam ze to zdjecia z zeszlego lata ;)

      Usuń
  9. Jak letnio, jak lekko! Aż zatęskniłam za wakacjami <3
    Ksiązka wydaje mi się ciekawa, choć nie wiem czy znalazłabym w sobie motywację, by ją skończyć. Zazwyczaj muszę mieć ciekawą fabułę. Nawet za zbiorami opowiadań nie przepadam. Kocham książki, które się ciągną na milion stron :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny outfit! Aż chciałabym lato i wakacje. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój outfit mi się bardzo spodobał. Kurteczka jest megaa! A co do książki to gdy tylko skończę swoją zaraz zabiorę się za tą. Z chęcią dodam Cię do obserwowanych, z pewnością będę czytała Twoje posty. Pozdrawiam serdecznie, jeśli miałabyś chwilkę czasu wpadnij do mnie : http://outoftheworlddoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza jest genialna! A co do książki to wczoraj przeczytałam o niej na jednym z blogów i wydaje się być całkiem fajna :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia! Kurtka strasznie mi się podoba. A książki nie czytałam, ale w najbliższym czasie może się za nią wezmę. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Well done! I absolutely had fun reading this.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze najładniejsze ;) 'Zapraszam na nową notatkę ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglada ta ksiazka, nie znam tej youtuberki - wiem wiem przypal haha :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this cute outfit with an edgy touch. Suits you beautifully.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy to tylko ja tak mam, ale uwielbiam zdjęcia na tle murów, czy cegieł. Bardzo mi się to podoba, ale przez Ciebie jeszcze bardziej chcę wakacji :(
    W wolnej chwili zapraszam na Maquillageprofille.blogspot.com
    Bardzo mi zależy na szczerej opinii bo dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Już myślałam, że zimą poszłaś na zdjęcia w krótkich spodenkach, haha :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. z racji, ze wielbię HP koszulka mega mi przypadła do gusty, tylko teraz primark'a mi tu brakuje...
    lienicormaid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna książka ;)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, aż zatęskniłam za wakacjami i słońcem przez te zdjęcia haha Super wyglądasz!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny outfit! ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja, zawiało do mnie ciepłem :)
    W końcu nigdy w lutym na feriach nie ma śniegu :D
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia wcale nie są złe :) Książki nie czytałam, ale chętnie zobaczę opis :)
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa Hogwart, uwielbiamy;p
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  28. zima a tu lato
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurtka! Jestem ciekawa tej książki, może przeczytam jak będę mieć więcej czasu :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie słyszałam o tej książce, aż mnie dziwi, że można zawrzeć tyle odstających od siebie tematów w jednym papierowym czymś :o Co do zdjęć, gdy są dobrej jakości jest świetnie, ale gdy masz najzwyklejszą cegłę, a jesteś dobrym fotografem to możesz i tak zrobić coś wspaniałego! Ps strasznie podoba mi się ta kurteczka.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie jakosc zdjec bardzo dobra! ;) Swietna bluzka z checia bym ci ja zabrala nie powiem :3 Nie slyszalam jeszcze o tej ksiazce ale wyglada zachecajaco! Znam to sama nie mam czasu na zdjecia czy to napisanie posta!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  32. jak na zdjęcia telefonem, to super naprawdę :)
    nie wiem czy mój miałby tak dobrą jakość.
    świetna stylizacja, wyglądasz naprawdę super
    ta bluzka bardzo mi się podoba ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie książki, bo są bardzo praktyczne i często się do nich zagląda,zainteresowałaś mnie tą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam o tej blogerce, ale bardzo zaciekawiłaś mnie tą książką :) Takie wszystko w jednym! Masz bardzo ładne włosy, a ramoneske najchetniej bym Ci ukradła! Świetna jest :)
    buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna ramoneska :)
    Zapraszam do mnie:
    www.cre-activee.blogspot.com
    Insta:
    @cre_active_official

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3